Ljugar bänken ;P;P;P;P;P;P

Gick jätte bra på provet :D   förstod faktiskt allt ;)  hihi   först provet denna terminen typ...
Var skönt att prata av sig med Mathilda  behövdes verkligen!!   Var lite vimsig innan men nu är allt löst och jag vet hur jag känner och allt sånt...  :)   Men tänker inte skriva något om det här....  ;)  hehe
Azz roligt det finns en bänk på A6 och jag och Mathilda satt där och pratade..  och så kom en gubbe fram och sa typ något jätte konstigt Mathilda bara va?   sedan sa han ni sitter på Ljugar bänken  haha!  visste inte ens vad det betyde trodde först att han hade hört vad vi pratade om... Men hans fru sa att de (vi) var för unga för att veta vad det betyder...  ;)    sedan när han gått så sprang Mathilda in på Lindex och skrattade azz mycket !!  HAhah var så jäkla roligt!!
Nu utbildar Mathilda mig lite med svensk musik x'D  lyssnar typ aldrig på det !?   bara Björn Rosenström :P
Nu när vädret börjar bli så jäkla fint !! :D  så passar jag på att lägga upp en vinter / snö bild ;)  hehe
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0