Livet är bara så komplicerat som man gör det till...

Har blivit att jag har kollat på Narnia!!  av alla filmer ;)   va sjukt längesedan jag såg den x'D   kom ihåg när man gick på Bio på dem....  sjukt mysigt!!   men jag tror att nästa film jag kommer att gå på bio på är Red Riding Hood    verkar sjukt bra!! :D

Men nu är det läggdags är sjukt trött men som tur har jag sovmorogn imonn ;)   hehe !   Fast jag tror inte att jag kommer kunna sova så bra i natt...  har så sjukt många tankar i huvudet..!   tänk om man bara kunde rensa ut hjärnan när man ville typ klicka det till papperskorgen och sedan när man orkade tänka på det eller ta i tur med problemet/n...  Så kunde man klicka på papperskorgen och se vad man hade "gömt" undan...  tänk om det bara var så lätt ;)   Men livet är bara så komplicerat som man gör det till Hahah!!
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0