Kondom på huvudet !!

HAhah har verkligen världens mognaste mamma!! x'D

Vi letar ju fortfarande efter den där super viktiga nyckeln som jag har tappat bort!!   Jag ska aldrig ha hand om sådana viktiga saker!!  råkade ju en gång slarva bort en vit plånbok med min och sis legitimationer, bankkort och typ 500 kr kontant!!  har fortfarande inte hittat den efter typ 2 år (?!)   Men denna gången kör jag starkt på min teori att det var en bäver som kom in och tog den!! fattar inte dagens bävrar!!
Fast när mamma letade i mina lådor så hittade hon Kondomer... Och de första hon sa har du testat att sätta en över ansiktet!!   haha!  man ser jätte rolig ut och de är jätte töjbara och så får man en typ "knopp" uppe vid håret !! hahaha !  höll på att dö när hon sa det x'D   När hon var ung så hade några visat det på ett tåg och sedan hade hon och hennes kompisar testat det på hotellet!!  Men blir nog att man testar det någon gång ;)  hehe
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0