Keeeebab

Nu är det soligt och fint ute ;D   dock blåser det lite...   men de kan man leva med ;)
Har precis ätit frukost så de blir upp till stallet och kolla när Sis tävlar och hjälpa till x'D  Får hoppas att det går bra för henne, det är ju hennes första Regionala ;D   men om hon vågade att jag skulle bära henne så kommer nog detta gå galant ;)   om hon inte tvekar som hon gjorde i början...
Gårdagen var helt underbar, byggde bana och de var jätte roligt men man blir alltid lite flummig när man bygger så jag, Sis och Jannike :D   Lena tyckte inte det gick att bygga med 3 15 - åriga fnissiga tjejer...  fast vi är 16 ;)  haha  Jag har blivit jätte duktig på att bära folk på ryggen *stolt*  för innan så typ trillade jag jätte lätt  hehe men nu är det bra dock råkade Sis haka slå i mitt huvud när hon hoppade upp...  men båda fick lite ont men man överlever ju ;)
Har varit sugen på keeebab azz länge nu!!  för när man är i matsalen och ser alla andra få det så kan man inget annat än att önska att man satt där med en egen keeeebab tallrik   men jag fick en igår ;)  hihi   så nu är jag nöjd :P   fast jag hann typ inte äta något ifrån den :(    chattade hela tiden och hann inte äta..
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0