Inget internet.. :(

Har inte haft internet på min dator sedan igår kväll :(      Så nu lånar jag mammas och pappas dator, känns typ som man skriver på en skrivmaskin x'D  haha man har vant sig så mycket med de små platta tangenterna..


Men Mila skulle vara lite extra fin ikväll och hon hittade inget som hon kunde ta på sig, och hon har typ azz mycket kläder haha ! ;D   men hon hittade ett par thights jeans som hon lånade, sedan fick hon också mina chockrosa små skor som jag köpte för typ 1 - 2 år sedan...  De passade inte mig, när jag köpte dem men de var så sjukt snygga!!  Jag var bara tvungen att ha dem och de kostade typ bara 50 spänn eller nått... Men i typ 2-3 månader hade jag dem varje dag och de var typ storlek 36 eller 37 och jag har i vanliga skor storlek 39 så fatta att jag fick något ont i fötterna när jag hade dem.. ;)   men som tur så kunde Mila ha dem :D 


Gick sedan till netto  som vanligt ;)  hon skulle nämligen köpa chips och jag skulle egentligen inte köpa något...  men det blev riskakor till bror♥   och sedan kinder maxi till mig :D   och en monster...  fanns ingen choklad pudding :(   Jag älskar verkligen det!!  


Sedan satt vi på trottoaren och pratade om en massa roliga saker, hinner hända mycket på några dagar haha! Men när vi satt där kom et hur många bilar som helst!! :O  brukar typ aldrig komma några bilar...  +att de var 3 st som vi kände måste sett kanska konstigt ut haha! 



En bild från slutet av sommaren :D


Kraam Sara♥     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0