Huset

Sovit ut ordentligt idag ! :D   så sjukt skönt!  Går kvällen var väldigt lyckad mycket roligare än vad jag hade tror ;)  fick dock en armbåge i ögat + att jag råkade ge någon som gick förbi en lavett för jag pratade och gjorde typ "gester" med händerna x'D   menmen...  fick inte alls så ont i fötterna som jag trodde jag skulle få :P  fast det fick Sis...  så jag fick vara hennes typ rullator... men de funkade la ;)  Träffade också Sara där :)  + att man kände igen ganska mycket av folket... O gud va de kollade på än när man dansade med någon!  haha lite roligt faktiskt ;)
Nu blir det att åka upp till stallet så ska Paulina prova Malaika :D   får hoppas att hon tycker om henne ;)  men vad finns det att inte gilla  haha ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0