Har inte din mamma lärt dig...

Bästa kvällen !! :D eller inte...  haha !  totalt fail!  Spelade bara cup och en massa skit snack  tyvärr var det om mig...  men men... (tog åt mig lite men sedan fick jag power talk av tjejorna hjälpte sjukt mycket!! :D hihi ) Blev en rolig kväll sen när vi gick till Bussen och åkte bil hem :D  haha!
Kanske man skulle ha sagt talesättet;  Mamma har sagt åt mig att jag inte får åka med främlingar !
Men man förvånas alltid !!  super trevligt och inget konstigt hände... Som att åka med några man kände :D  Hel konstig kväll men nu blir det till att sova !
Det ända som gjorde att man klarade av denna failade kvällen var Olivia Mila Sis Mathilda... ♥   :D
Bilder från i somras :D
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0