Grillat kött!! LOVE IT!

Har plockat undan lite i rummet nu!  känns mycket fräschare nu när man har mer ordning på sakerna ! och slängt undan alla "onödiga" saker...  Fast jag älskar mina 2 björn statyer eller vad man kallar dem?!  håller så gulligt i sina instrument!! ♥  hihi
Känns mer som sommar typ Midsommar än Påsk!!   fast det är härligt + jag älskar grillat kött !! :D   fattar inte hur vegetarianer kan klara sig utan allt kött !!  Skulle typ dö om jag var vegetarian !!  sikken tur jag har som har valt att inte bli det ;)  hehe  Snart är de klart !!   och jag har inte ätit så mycket av påskgodiset ;)  som sagt den som spar den har ;D   brukar aldrig kunna spara på NÅGOT!!  eller bara nyckelringar och suddgummin...  men det räknas nog inte eller..?
Kollade igenom mina kontakter på telefonen och såg att jag hade numret till Pitzzerian på Dalvik haha!!  det är då man vet att man kanske borde välja att ät lite mer sallad ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0