Grädde på moset...

Känner mig duktig har redan gjort matte provet (gjorde det i morse)  och nu som lite grädde på moset så hade vi oförberett nationellt prov i engelska (muntligt)   fick iallafall godkänt på det han säger om man fick mer sen om några veckor ;)  hehe
Men jag har börjat tänka lite mer att de nationella proven inte är något annorlunda från vanliga prov bara att man inte får göra om dem igen ;)  som man får med de vanliga proven...
Tror faktiskt på spåkula och massa sånt som egentligen är strunt... men endå ;)
Spåkulan sa idag till mig ;
Det är bara du som kan bemästra ditt liv och ingen annan. Du borde göra en prioriterings lista och se vad som är viktigast för dig i livet just nu.
Men de roliga är att detta faktiskt stämmer in på mitt liv just nu så någon sanning i det måste det la finnas eller?
Tkr det är så jäkla snyggt med svinrygg!!
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0