Gamlingar...

Testade Zumba idag ju ;)   det var roligt dock lite pinsamt och svårt att hänga med för först körde dem långsamt sedan blev det typ turbo fart !! :O    men de var en bra träning och jag ska nog böja med det!  för det var typ lite som dans och jag kan ju verkligen inte dansa  så då skulle detta nog vara bra träning för då lär jag mig att både dansa och så blir det träning :D
Vi började senare idag och då är det visst några gubbar som skulle in i omklädningsrummet när vi var där inne och de var jätte otrevliga !!  För att vi tog för lång tid på oss!!  och de betalar visst några hundra lappar per timme !!  de skulle jag aldrig gjort för den skruttiga gympa hallen...  Men jag, Mathilda, Matilda och Esther var kvar sist och när vi kom ut så ;
Jag - Nu är vi klara (glatt)
Gubben - Ni ska veta att vi har bokat det nu ! och det kostar hundralappar för en timmer!
Matilda - Men det får ni ta upp med våra lärare...
Jag - Aja, men tänk det är tisdag så var glad :D
Gubben -  Var inte så uppkäftig ! :@
Usch !  gillar verkligen inte honom!!  asså en teori antingen är gamla jätte trevliga/snälla/gulliga eller så är dem sura/bittra/otrevliga!   finns nästan ingen som är ett mellanting ;)   Sedan de komiska med allt var att de inte ens gick in där när vi skulle gå!!
Sedan gick vi till Donkan var nämligen typ 30 - 40 min tills lektionen skulle börja x'D  så jag åt en muffins :D  så jäkla gott! ;D   Det var lite komiskt nästan hela min klass var där, Paulina var också där och gissa vem som kom sen nämligen Olivia som sa igår att hon inte skulle lägga mer pengar på skräp mat x'D  haha de höll inte ens en dag :P   Men efter det blev det lunch och läraren skulle bli opererad så vi fick den halva studie dagen som vi egentligen inte skulle haft x'D
Nu ska jag mysa ner mig och kolla på Kalle och Chokladfabriken  (har massa choklad :D hehe)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0