Från Pizza Till Ferrari Bil... Funkar det?

Blev jätte bra med sminket (visar bild imorgon för de funkade inte i skolan hela datorn va fuckd up!!  men men....
Jens träningen  var jätte rolig och nyttig fatta vilken träningsverk jag kommer att ha imorgon!!  men de handlade jätte mycket om tekniken och sånt!  i början gick det super bra!! :D   fast i slutet när det går bra så slappnar jag av...  Det märkte Jens han var tvungen att säga till mig för det gick riktigt dåligt i slutet men till slut fixade allt sig! :D  och jag kunde gå glad från träningen ;)   hihi   Men jag skulle göra min häst till en ferrari bil och inte en seg pizza som hon är nu ;)   nu blire till att klättra i backar och köra intervaller i skogen!!  Jobbiga tider för Malaika nu ;) ♥
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0