Fin :D

Gick riktigt bra när jag fixade Matilda efter lunchen ;D   glömde dock ta kort... :(    Fick sjukt bråttom i slutet!! hade bara 2 timmar på oss att fixa sminket och håret !!  lite roligt när jag berättade för mamma att vi bara hade det så trodde hon att det var lång tid !!  :D  haha!  men blev nöjd och de blev ganska likt bilderna ;)  Var lite klantig i slutet och glömde fråga vad jag fick för betyg!!   "/   men det finns ju alltid en morgon dag  som tur är!! ;)
Sedan gjorde jag Samhällsprovet !  gick ganska bra kunde lite  mer än förra gången ;)   hehe!   men får se hur det gick :P   Sedan blev det att skynda upp till stallet men shit va alla kollade in mig! ;)   jag hade fortfarande håret och sminket kvar ;)    Hihi   Och alla i stallet sa Gud va fin du är! :D   då blir man glad =)   Fast alla trodde att man skulle på fest en helt vanlig Torsta ;)     Men min polle var jätte fin idag som alltid ;)  haha nää men typ...  Träffade Paulina också !!  sjukt roligt att träffa henne :)    och på Söndag blir det att vi rider ut :D   får hoppas på fint väder ;)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0