Fan va lurad jag blev!!

Fan va lurad jag blev igår !!  men allt är nästan löst nu ;)   fast jag är skyldiga dem en gentjänst... x'D   men de blir inga konsekvenser nu ;)  hehe
Men åkte upp till stallet vid 10 tiden fick lite sovmorgon, somnade inte förrens 2 igår...  men nu är jag utvilad och glad ! :D  Hängde med Sis och Sara ut i skogen x'D  mycket roligt, men det blir inte så mycket ridning utan mer prat ;)   azz roligt :)   Så nu känns det faktiskt helt okeej att plugga behövde verkligen prata av mig om lite saker...  Nu blir det läxdags ;)   haha och de är en jätte posetiv sak som har hänt jag är inte sugen på godis !! :D  eller nått sånt..  känns dock lite konstigt..  men tror att jag tar lite taco chips endå bara för att det är gott ;)  hihi (a)
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0