Det som sägs på banan, stannar på banan ;)

Har hjälpt till på banan hela dagen ;)   fick dock lite smått panik när Sis red!!  för hon fick typ en liten black out...  hur hon skulle rida men de gick ändå bra för att vara den första regionala hon har tävlat x'D
Men att stå på banan var sjukt roligt!  stod nämligen med Anna Malin (annamalainlydenbloggar.blogg.se)   Hade mycket att prata om ;)  hihi  de blev ganska mycket skvaller och jag fick veta väldigt många nya saker om folk... hehe    Men vi har en regel det som sägs på banan, stannar på banan  haha!   Men de tyckte att jag var blond!! :O   hur kan man ens tro det om mig!?  eller de hade liten anledning...  men endå  jag är stolt över att vara en smart blondin ;D  hihi
Goaste frågan idag!    (j=jag)
T  - Är din häst halt?
J   - Haha nää inte längre
T  - Okeej, va synd för annars hade jag haft en häst du kunde fått låna !!
Så snällt !!  och roligt ;)   Hade frågat honom innan när Malaika var halt men då hade han tyvärr ingen "/
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0