DEAR JOHN

Har precis kollat på Chloe och Dear John    jätte bra filmer dock lite långtråkiga i vissa delar...  Men måste bara säga att i sitt liv ska man ha sett DEAR JOHN !!  Världens mest romantiska och sorgsna film jag någonsin sätt!! Jag grät mycket under denna filmen !!  brukar annars aldrig gråta till filmer...
Men nu har jag tvättat bort allt smink som jag fick utsmetat i ansiktet, jag torkade av det med handen för jag ville inte stoppa filmen så resultatet blev mascara i hela ansiktet typ...  hehe  Men nu har jag ansiktsmask och bara sitter och tar det lungt ska också ta och kolla på en glad/rolig film ;)
Alla som har bdb (bilddagboken)  ta aldrig bort den !!  tänk sen när man är gammal och man loggar in där och ser alla gamla bilder och kommentarer !! :D   jätte roligt!!
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0