Dagens planer :D

Har gjort klart basen nu :D   Bara ögonen och läpparna klara sedan bestämma kläder och efter det fixa håret ;)  Tar nog löshåret idag igen har inte använt det på ett tag nu ju.... + jag har lite mer tid att ta på det idag hatar verkligen när man måste stressa!!!
Kommer inte ta med datorn och kan inte göra mobiluppdateringar så nästa inlägg kommer komma ganska sent idag tror jag....
Men såhär kommer min dag se ut;
  • Göra iordning mig
  • Åka till skolan (hinna med bussen ;)  )
  • Sminka Julia
  • Kanske sminka Millan (julias syster)
  • Äta lunch
  • Åka ner till ED (Erik Dahlbergsgymnasiet)
  • Lyssna på föreläsning och sedan diskutera med politiker och andra ungdomar
  • Ta bussen upp till stallet
  • Rida (kanske fixa allt...)
  • Åka hem...
Kraam Sara♥

Kommentarer
Postat av: HANNA

Godmorgon :D allt bra?

2011-04-28 @ 07:01:12
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

godmorgon! sitter allt gö bra till bakom hull och dull ? :D

2011-04-28 @ 07:17:56
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0