Chicken bits

Ny duschad  :D   så sjukt skönt men det är inte så roligt att kolla ut  visst det är jätte fint med dimma men ändå... Jag vill ha vår nu ju!!  har hittat vider ungar!!  då skriker det ju vår!!    men jag får ta på mig vinterjackan tänker ju inte direkt frysa ihjäl som jag nästan gjorde i går ;)
Men jag kunde inte uppdatera igår kväll för min bror är väldig duktig på datorer så han kan stänga av internetet till alla utan sig själv!! ;O   så då gjorde han det på min :(    blev skit sur för han ville inte fixa tillbaka det !!  men jag smällde igen dörren och gick o la mig istället... men när jag hade borstat tänderna så kom mamma in och sa att han hade fixat det...  men det var försent hade redan tagit av mig linserna.. "/    när jag inte har linser på mig så kollar ena ögat rättfram och de andra kollar typ in på näsan.. lite jobbigt, läskigt men det ser även lite roligt ut x'D  en konstig blandning ;)
Men jag lagade faktiskt mat igår!! :D   eller jag stekte Chicken bits :P   men det tar typ 10 min !! :O   uppskattar mycket mer alla kockar och de som får oturen att laga mat...
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0