Bränna Gräs

Har haft en riktig slappar dag :D   så skönt att kunna ha det utan att behöva tänka på någonting inte någon skola som stressar en eller stallet som man måste hinna med efter skolan och alla läxor eller lite har man under lovet...  Orkade inte ens hänga med Sis för att träffa Olivia i stan idag...  då fattar man hur trött man är!!
Fast måste ändå säga att detta är den lyckligaste dagen på på länge !!  hade lite panik och oro hela förra veckan... Usch vad jag hatade det!!   men nu är allt löst ;)  hihi
Nu ska jag städa rummet och sedan kolla på lite film eller sova får se lite vad jag väljer ;)   Fattar inte hur jag har kunnat bli så sjukt trött på sista tiden!!  Kanske borde vara ute och gå eller typ springa eller nått sånt..?  får kanske testa det så att jag blir lite piggare :D
Hörde att Paulina (som hjälper till med Malaika) flög av idag i skogen!!  Pollen min blev lite glad av att hoppa stockar ute... ;)    men hon skadade inte sig eller nått sånt.. :D
Hagen som dem gick i lite i somras har de bränt ner för att de ska kunna växa nytt !!   Har aldrig hört innan att man kunde bränna ner de... låter ganska konstigt och farligt!!  men som tur hade de gått bra och de behövde bara nästan ringa brandkåren haha!
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0