Börjar få lite panik...

Nu blir det snart att duscha !  blir nog en liten kallare dusch imed att vädret är så sjukt härligt!! :D



Gick skit bra att hoppa för både mig och Tilda !!  som jag har övertalat att vara med på klubbhoppningen!! ;)  Men nu tycker jag att 1 meter ser lågt ut!!   innan tyckte jag att det var jätte högt så jag hoppade 110 istället och rev bara en gång :D  dock stannade hon på ett 80 cm hinder... något pinsamt... fast det var mitt fel! 




Har övertalat Boden min att försöka fixa min dator när han kommer hem, håller på att få lite panik nu !!  tänk så går den inte att laga!! :O  alla mina arbeten, alla bilder osv...  + hur mycket kostar det att köpa en ny dator!? 












Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0