Bibliotek ;)

Sitter på biblioteket !! ;)  *duktigt*     gör lite arbetsmiljö och säkerhet.. hehe  nää men är nästan färdig med den :D  men jympa lektionen som skulle vara azz jobbig var inte ett dugg jobbig...  men endå roligt fast jag går i en liten klagoklass så de började klaga på att en lärare är sjuk!! :O   asså shit de klagar på en lärare när nästa kommer så klagar de på den...   Hade de värsta änglalärare innan eller!?   men men...   spådde mig innan och den sa att jag smittas av den stämningen i rummet och borde inte umgås med negativa människor..  väldigt bra att man ska jobba hemma sen då ;D   hihi nää men nu ska jag sluta vara taskig älskar faktiskt min klass ♥    Bara ibland man blir lite trött på dem... ;)
Dålig bild på outfiten har ett par svarta thights och ett par tyg dojjor ;)
Face look ;
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0