Värnamo

Blev inget inlägg igår vaknade sent och försökte ju ladda ner PH  prova på men funkade inte.... "/  men har hittat ett annat men fattar INGENTING. det var mkt trevligt i går hos Esther i Värnamo men det var inte så speciellt att åka tåg menmen..  Fast fan ca långt vi var tvungna att gå från tåget till Esther mina fötter dog !!!! aldrig mer högklackat nä jag ska till henne ! ;)  Snart ska jag dra ner till banken med mamma och fixa bankkort vet inte om jag ska till skolan har mensvärk och är förkyld!! not good !!  men nu ska jag snart äta och fixa mig ska ha vågigt hår!!! x'D  bild kmr senare på outfiten och allt x'D  Hade oförberett prov igår i flätteknik !  fick VM = vg/mvg  på utbakad och inbakad  duktig jag är, fick göra om fiskbensflätan 3 ggr !!  bara för att jag gjorde fel sätt gjorde det sista gången men fick VG med egen stil ;P  Man vill ju inte vara som alla andra haha xP  Nu kan jag också massera ansiktet det var sjukt skönt ;P  men min syster bara - varför finns det busstids tabeller om bussen ändå inte följer dem ? x'D  stämmer faktiskt kom typ 10 min sent igår ska nog ringa och klaga till jlt om jag orkar... !
Bilder kmr sen ;D  lova datan laggar som fan..  -_-    kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0