Väntar

Just nu väntar jag på att mathilda ska bli klar med sitt kvartsamtal  som hon kom försent till


Träffade olivia på bussen på väg till den engelska skolan mkt trevligt ♥
AHhaa fan va bortgjord hälsade på engelska skolan och man måste visst ringa 24 timmar innan man ska komma x'D
Jag:  Om jag ringer klockan 1 på natten kan jag komma den tiden nästa dag då?
Läran: Nej det kan du inte.
Jag: ahahahah
Erkänn den var bra dem sa ju bara man ringer 24 timmar innan inte vilken tid :P;P;P;P
Innan det så hälsade vi på Linda på Sanda ='D  mycket svårt att hitta men sjukt trevligt folk där!! ♥ Men jag o Mathilda såg inte läraren så vi gick in hahah men Linda fick som tur komma ut och prata med oss x'D
Sedan var det typ 1 timme o lite mer innan mathilda skulle ha sitt möte så då stack vi till min syster på bäckdal o pratade (störde henne lite)  hämtade kameran i jonnas skåp och gud vilka sega skåp dem har där!!!!  Tyckte att jag och Jonna var lika ;'P
Snart blire till simon elr någon annanstans beror lite på    ;)   Men en underbar dag hittills fick ju sluta tidigare också det är ett stort +    =D
Percingen då x'D men är lite infekterad som ni ser men börjar bli bättre !! =D
har eett stort nytt deadem älskar det =D känner mig som Mimmi Pigg :D:D ♥
Får hoppas att mötet snart är slut ;)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0