trött

gick upp kl 6 !!! var tvungen att duscha och fixa mig x'D  plus umgås med systern som hjälpte mig med matte läxan <3   sedan råkade jag glömma hoppa av bussen vid a6 haha x'D så fick ta bussen tillbaka en hållplats (är för långt att gå) alla typ stirrade på mig när jag hoppade av hehe..   sen hade man bara matte, engelska och datakunskap så det var najs x'D men seg dag  var så himla trött så Åsa erbjöd sig att rida malaika så satt typ och hal sov medans hon red mkt snällt av dig :)  Nu ska jag kolla på Idol kl 8 missade det igår "/ sedan gå och lägga mig i min säng med 2 filtar och ett täcke + tjock hoody, tjocka mjukis brallsingar så gulligt ! och racksockar (stavning?)
Tidigt i säng idag x'D  men ska försöka uppdatera på morgonen ;) <3
laggar som fan så bilderna kommer imonn ist ;) pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0