Tar igen

Heeej :)  inte vart så aktiv menmen nu kmr lite update :) + bilder
Idag så var det Y-ämne hela dagen började med att missa bussen från centrum fastän jag satt där vid visst är jag duktig? Men sedan har man fått lära sig mkt om stilanalys ;) sedan har jag övat på att fläta inbakad utbakad och fiskbens fläta i ca; 2 1/2 timme tränings verk i fingrarna !!!    Sedan blev det ner till stan och träffa Olivia ♥  Sedan gick vi till Sense och köpte 10 ggr kort :)  hade inte leg så olivia var tvungen att svära på att jag var över 15 :)  Sedan tränade vi i en timme !! men jag hade varit duktig nog och glömt jympa byxorna hemma så ja det fick bli mina thights jag hade på mig fatta va dum jag kände mig!!
Sedan stack vi till max och åt för det rinner bara rätt igenom kroppen efter man har tränat ;P  Drack kaffe latte och tyckte faktiskt om det!!  men jag lovar ska inte bli kaffeberoende :P  Sedan gick jag och Mila till Konsum och köpte Tom och Jerry kex hahah x'D men dt var gott ;)  fast det var svårt att hitta lediga gungor (:
kmr bilder imonn ist måste fan sova nu Godnatt <3
MIN DATA ÄR SÅ JÄVLA SEEEEEG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0