Skolan

Sitter just nu i skolan x'D ska snart ha engelska inte så skoj !  hade matten innan lunch jobbade faktiskt ingenting dåligt av mig ! ska bli en en seriös pluggis !!!  tror ni att jag kmr att lyckas? ;)
Men det kommer inte komma någon bild på min tunga men det kommer kanske imonn men ganska defenetivt på fredag för jag har inte skött den tillräckligt bra så tungan är vit o infekterad va sur jag är på mig själv!!!!!! :@
Men jag vill vara sjuk o mysa ner i sängen med ett varmt täcke, godis o varm choklad och kolla på en film !!  Inte sitta i skolan frysa o ha tråk engelska !!!!!
Olivia tack för att du finnas ♥
Men nu ska jag läsa engelska text och läran sa MSN känns inte riktigt rätt hahah :P so fail



ser ut såhär idag fast med en scarf o en svart jacka :P


Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0