Så irriterande !!

Håller på att ladda ner photoshop men självklart så funkar det inte elr rättare sagt jag vet inte hur man gör på denna jävla mac datorn!!! min mobils batteri dog också !! :@
Men skoldagen var bra ;)  sköna människor i skolan hade bara matte och sedan skoljoggen x'D gick med mathilda ♥ var sjukt trevligt (:    Hon kan sjunga mkt bra funderar på att fixa en skiva med covers och skicka in tror ni att hon går med på det? ;p  vi får hoppas det.  annars var det en vanlig dag red sedan ut med Linda och Mathilda.F det var skoj, fan va vi rejsade linda fick byta och ta malaika sen ;P  men det är sånt livet ska va ;D  Nu ska jag kolla på IDOL hemma, inte som igår när jag fick sitta i caffis och kolla på det -_-  nu är jonna och mamma på clinic som Maria Gretzer har, pallar inte att sitta typ 2 timmar och lyssna och kolla å så...
Hoppas alla får en trevlig kväll :D pussheej ♥
Jag är sugen på Bullllllaar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0