Morgonstress

Nu blir det snart att dra till skolan ;)  har ju en underbar klass ♥  trodde fan att jag skulle bli den mobbade elr nått för jag var ensam och kände ingen när jag började... men nu är jag az nöjd x'D
Men vi har SKOLJOGGEN !!! ingen annan NORMAL skola har det. Fan jag gillade ju skolan annars... men gå 4 km jag tar inte högklackat idag inte ;P sedan blir det upp till stallet och rida ut en sväng fick höra att hon hade dålig kondis igår ju, måste göras något åt ;P Måste fan göra data läxan nu ju.... "/    Vet fotfarande inte vad jag ska ha på mig aahh !!! man kan ju inte gå naken direkt elr? ;P haha
Vill ha dessa kläderna tillsammans ;
Skjortan ska då ha upprullade armar och hänga över jeansen som hängslena sitter fast i och under nu på "vintern" så har man svarta strumpbyxor/Leggins
Men allt detta blir att köpa när man fixar bankkortet på freda :D 1200 spänn inte illa... :P men det blir snyggare hängslen än dom på bilden x'D  Nu ska jag duscha och äta frukost x'D hoppas alla får en trevlig dag :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0