Förlåt

Nu har det blivit lite dåligt med inläggen menmen... mi får stå ut ;)  I söndags tävlade jag ju då :) gick faktiskt rätt så bra ett stopp i 80 och nollade i 90  så det är jag mkt nöjd med :D  är mkt taggad till den lokala tävlingen hemma på Lördag =D
I går så var det ju först en seeg dag i skolan men tur att man har en rolig klass hade fan dött annars x'D sedan blev det att rida ut med Sara ♥   mkt mysigt förutom att jag flög av och fick ont i rumpan !! skulle nämligen filma med mobilen när vi galopperade hehe..
Idag så tog man en proppfull 28 till stan !! trodde först att jag skulle missa den så jag sprang för att hinna och så visade det sig att det skulle komma en extra buss -_- Jag sprang i ONÖDAN med en jätte TUNG väska ;(   sedan blev det  att gå runt rocksjön med gå stavar ;)  höll fan på att frysa ihjäl men det hjälptes med en latte från donken x'D sedan var det Y-ämne hela dagen och Jessika sminkade mig mkt bra, så ska försöka sminka mig så imonn tror ni jag kmr att lyckas ?  Sedan köpte jag en halsduk till min mamma som fyller år idag <3 och var duktig och lånade 2 böcker på engelska !!! Sedan skulle jag träffa Olivia va med lite på hennes lektion de skulle "hitta" träd men jag har en sak att säga : Peset har sjukt många trappor trodde fan att jag skulle dö!!!! ;O Sedan blev det en väldig lugn träning pallade inte att kämpa ;)  sedan nyttiga som vi är eller inte....  Så drog vi till Burger King som öppnade idag :D mkt trevligt och sjukt snyggt inrett x'D  billigt och bra också (:  sedan blev det hem och fira mamma och kolla på The mentlist x'D  missade tyvärr idol "/ får se den på datan sen ist x'D
Bilderna kmr imonn ska nanna nu :)  Godnatt ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0