Dagen :P

Valde en tuff stil med en gullig hot pink scarf. Men kommer inte kunna visa ngr outfits jag har haft i veckan för sis har haft kameran :P 

Men dagen har varit helt okej började med att lära sig om tidsepoker, ska skriva om 8 stycken har till v 42 tror att jag fixar det eller hoppas x'D  Vaniljsås !!!   haha lunchen ;P    Sedan fick man aniktspeeling  mkt skönt men hade sminkat mig så Esther fick inte bort all maskara :P  Sedan upp till stallet rida pollen och sedan snabbt ta bussen hem och vara med mila ♥  självklart blev det idol också :P  

Bilder kommer imonn kan ju bara ladda upp i skolan hemma cpar som vanligt...

Nu ska jag göra hårinpackning =D


Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0