dagen :)

KOm i tid till skolan idag !!! =D   duktig jag är :P
Matten sög gjorde typ inget :P  men jag var redan före alla andra men ska jobba före så att jag kan bli värsta MVG barnet x'D  Men sen råkade man komma försent till engelskan fan va sur läraren blev.. menmen
sen så stack jag till olivia och vi stack till sense och tränade =D  gud va skoj det var hon får nog träningsverk denna gången haha x'D
Sedan solade vi solarium ;P första gången det var az skönt men testa inte för jag kmr fan att bli beroende nu !!
Kommer bilder imonn när jag är i skolan kan inte ladda upp hemifrån ju "/
Men nu har jag klippt gräset och städat + möblerat om och plockat upp alla rena kläder bara för att få sova över hos Mathilda söndag till måndag :)
PÅ söndag så händer det Mathilda du måste våga !!!!! x'D
Ikväll blir det Idol kanske med mila  var jätte länge sen ♥
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0