Dagen

Jag hann inte ett inlägg i morse för jag för sov mig -_-  men nu  kommer hela dagen :D   bussen var typ proppfull som alltid men det funkade typ råkade trampa några på fötterna ;)  men skulle ju träna med olivia på sense men glömde kortet hemma så mamsen fick komma och lämna den (:  men är mkt piggare denna veckan så det känns mkt bra =D  Engelska lektionen så jävla skön ; Axel du har något på axeln ;P  haha humor... kom på många fler men dem får ni höra någon annan gång (:  Fick sluta en timme tidigare så stack snabbt ner till stan, så gick jag och olivia och tränade :D  var faktiskt och tränade intensivt i en timme :)  så duktiga är vi (a)  sedan blev det bussen hem och jag var sjukt sugen på nudlar men pallade inte att gå till  netto och köpa så det blev bullar ist ;P mkt gott. Nu blir det läxor har fullt upp hela veckan så detta är typ den enda dagen jag kan så samhäll, svenska, matte kul kväll va?.....
Men när jag äter lunch prata inte om inälvor, maskar eller baciller osv  kan ju inte äta då.....
bilder kommer ikväll eller imonn i skolan för nätet laggar som fan !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0