=D <3

Gud vilken rolig dag x'D  Sov ju hos mathilda ♥  mkt roligt men är sjukt trött
Mathilda fan va vi sprang runt !!!  men sjukt rolig dag med dig,Olivia, Oscar ♥  o jessica tack så mkt men fan gjorde faktiskt lite ont... ni får se bild imonn så bara att gissa vad jag gjorde igår :P sitter ngt långt bak kanske...
Sedan blev det skolan, mkt tröttsamt pallade inte lektionerna men ska börja bli seriös nu och göra yrkes ämne tidsepoker :)  men ida blir det inte för jag ska lägga mig tidigt !! Men fan va rolig dag endå x'D  sedan blev det stallet red pollen en människa trodde att Malaika var 4 år men hon är 12 heheh..
Nu kollar jag på IDOL, nya bilder kmr imonn :P
jag ser lam ut menmen... olivia o jag :D
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0