Bilder

Jobbat idag så ska snart till stallet och kvälla hästarna ;)  va gör man inte för pengarna ? (a) Innan idag hjälpte jag Sara att hoppa Lelle gick sjukt bra va bara lite rädd för liggande bommar haha x'D Men fatta vilken tränings verk jag har!! så jag kan säga att på måndag kmr jag att vara DÖD, för imonn är det ju klubbis ;)
Bilder från dagarna i veckan ska försöka komma ihåg från vilken dag...
Slutet på torsdagen :)
Åt på Max efter i med att vi hade varit så duktiga :)  pratade också skit om vissa och mkt om skolan :D
Efter tränings passet visst syns mag musklerna haha x'D  fatta hur korkad jag kände mig att träna i de brallsigarna folk stirrade... på min snygga röv ;D
Lite bättre bild på hela mig (utan fejjan haha)
Onsdags outfiten ;)
Tisdags mjukis byxor hade ett par andra byxor i skolan men den tröjan ;)
Mila <3 (torstats kväll) TOM OCH JERRY we love ;)
Jag och <olivia efter tränings passet :) (i torstas)
Lekte med camen i stallet ;)
Nu drar jag till stallet och kvällar pollarna och sedan till mormor och hämtar kantarellerna <3 pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0