bad day

fan ! jag har inte gjort någon läxa tills imonn så det får bli ikväll och på morgonen -_-  måste gå upp halv 7 !! :O  Jag ska ta bussen 9.04  kmr inte hinna göra i ordning mig :@
Min dåliga dag ;
först så försov jag mig en halvtimme och hann typ inte sminka mig ! sedan kom bussen typ 3 min sen och det var proppfullt, men tog bussen med jonna och mila ♥  men missade 3:an i stan men som tur så gjorde mathilda det också så vi kunde ta samma buss x'D mkt trevligt men vi kom bara 5 min sent :)  sedan blev det att gå 5 km ! men jag och mathilda gjorde det bästa av det ;) sedan när jag skulle öppna en dörr så ville den inte det så jag skulle smälla till den med min höft fick värsta märket !!   det visade sig att jag inte hade öppnat låset åt rätt håll....
Sedan blev det brunch haha elr va man kallar det x'D  på Donkan toast och Mcflurry magnum med browni bitar i ;) mkt gott = mkt fett haha x'D

Mathilda- tror ni det säljer brownies med hasch i ?
Esther- haha näää det tror jag nog inte att det gör.
Jag- Joo det finns att köpa här, de ser ut som muffins :)

Så sjukt sköön x'D

Sedan drog man till salongen och hade lektion.. Ritade ansikten sen min blev inte så fin menmen tog typ hela lektionen , sen när vi skulle sminka varndra så såg vi att de andra hade fått saft och bullar vi ville också ha !!!  så vi fick pengar och köpte vetekrans och blandsaft x'D  fattades en krona när vi va på ICA och skulle köpa så en äldre man gav oss en krona så hissar snälla människor!! :D
Sedan missade jag 2:an med en halv minut och sedan fick jag gå i regnet !!  och så var pollen helt seg på jens träningen "/  not so great...
men imonn kan ju inte bli värre elr..?
NU ska jag ta en kvällsmacka läsa boken så får de andra läxorna vänta tills imonn hehe..
Kraam <3
Olivia och jag Burger king <3
bästaste syster ♥ tack för att du finns (:
En bild från filmkvällen med mila och jonna för ett tag sedan ;)
Tänkte bäst att passa på att lägga in lite bilder när internet funkar ;)  nu ska jag dra och äta min kvällsmacka så pussheeej (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0