:-D

Dagen har varit sjukt rolig =D   Först vaknade man vid 5 o plattade håret och gjorde sig i ordning :P  sedan kom man försent till stallet började jobba kl 6.  Mkt trevlig arbetsdag tjänat 675 ;)
Skulle egentligen direkt upp från a6 men kunde som tur va komma hem i typ en halvtimme och fixa mig innan jag drog upp till a6 x'D  Trevligt Mathilda och Olivia ♥  + er andra :) Jeff sjunger sjukt bra !!!
Efter vi hört jeff sjunga stack jag och olivia ner till stan och träffade lite trevligt folk ;) Sedan efter vi ätit våra donuts så drog vi till Burger king :P  haaha  sedan blev det ner till stan och sola solarie i 13 min Jag har blivit lite brun!!!
Az läskigt det var typ en man som slog till en på bussen och han var typ az konstig men det löste sig för den andre killen var lugn men blev az rädd !  DRICK INTE ER FULLA !!!!!!
Sedan tog man bussen hem och träffade mila på bussen så sen gick vi lite och pratade mysigt ♥
NU blire att packa tills imonn ska sova hos Mathilda då jue ♥
Hoppas att det inte gör ont !!!!  men jag måste vara den lugna så att Mathilda inte flippar ur ;)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0