;-D

Go kväll ;)
Dagen vara att man sprang till bussen för att sedan när man väl han med den såg man att jag hade råkat få med mig syrrans busskort också !!   så det blev att man kom försent till jympan som var på friskis o svettis är ju gratis där hela veckan ;) Fast glömde skorna hemma också så inte direkt den bästa starten på dagen....
Men resten av dagen var underbar ♥  Åt toast på donkan sedan blev det att vi skulle jobba med tidsepoker på Y-lektionern. Vi var på bibblan o skulle jobba men internetet funkade inte -_- så det blev en trevlig pratstund ='D sedan stack jag 20 min tidigare för att gå och fika med Mila :)  sedan drog jag till peset o hälsade på Olivia ♥  mkt trevlig dag :)  sedan blev det stallet o Jensträning (:  Nu kollar jag på IDOL vill både att Alice o Elin ska gå vidare och ALLA killarna :-)
Blir tyvärr ingen ny bild idag syrran snodde kameran :@ men jag kan säga att jag percade tungan i Söndas =D Bilden kommer imonn :P
Fick precis veta att de polska väder gubbarna säger att det ska bli den kallaste vintern någonsin !!!!! ;O
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0