Tävlat

Nu ligger jag i min säng och läser Farsta Fritt fall  en sjukt bra bok =D
Har ju tävlat idag kom 2:a i första klassen =D  sedan i andra som var lagklassen så fick jag 2 stopp 1 rivning och 1 tidsfel så 17 fel sammanlagt men hon kändes fin ändå, med laget så kom vi 4 i den omgången (precis utanför placering)  och så kom vi 2 allt som allt så det blir final i Vetlanda v.46 (tror jag) ;P
Men det gick ju "dåligt" i andra klassen så nu har jag mål inför nästa hopptävling:
* Träna mina ben o mag muskler
* Ändra min kost
* Träna Malaikas kondition och styrka
Ska se till så att inte grannkärr vinner !!  de har 2 lag som har kommit till final (:  lite tävlings inriktad måste man få vara (a) hihihi
lägger upp bild sen om det funkar...
Kraam Sara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0