Sis in my hjärta =)

Nu är jag BLOND !!!  :D    är faktiskt nöjd tror att jag fortfarande kan ha löshåret ;)
Lyckad dag sis färgade håret på mig och fönade det så det blev volymigt :P  Nu har sängen kommit in i mitt rum =D  jätte fint och så har jag nya säng kläder i blått och rosa + det gamla överkastet som är gult x'D bild kmr imonn på rummet och håret :P
Har bara 90 talet kvar å bara 200 sidor kvar i boken ska läsa de 40 sidorna i Millenium boken nu + städa klart :)  känner mig duktig ;)  ska också hinna göra klart pedikyren på mig!! blir nog en sen kväll.... Fast först blir det Gossip Girl =)
Men kommer nog hinna plugga lite imonn på morgonen, för jag har redan:
*Bestämt kläder + tagit fram dem ;)
*Plattat håret (tar sjukt lång tid att göra på morgonen) är avundsjuk på alla som har naturligt platt hår!
*Packa väskan

Det är det som brukar ta längst tid på morgonen ;)

haha kolla minen!  o håret OMG  älskar att kolla på gamla bilder! x'D
Kraam Sara♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0