Sängen

Solade innan testade ett nytt vid sense !  det tar jag inte igen dyrt och dåligt... men man måste ju testa för att veta ;)
Esther tvättade mitt hår o plattade det så nu är det lent och platt =D men shit va svårt det är att hitta en korsett som är rosa o passar o som typ inte kostar 250-300 spänn!!!
Sedan hämtade mamma mig o vi åkte upp till stallet (:  kände mig noll taggad på det, men det gick jätte bra så efter typ halva tiden så var jag azz taggad och varje gång han berömde mig så log jag hihihii (a)
Sis vägde upp att jag inte hann med ngt i morse med att fixa hästapollen åt mig x'D + att vi fick en trevlig pratstund när vi slängde i oss våra pan pizzor ;)
Kollade när hon tränade och sen ville de kolla mer så jag gick till stallet å pluggade duktig jag känner mig! =) 90 talet blev typ klart + att lite av jympa läxan är klar (:


Nu ligger jag i sängen o ska sova fast det är en jävla fluga i mutt rum !!!! :@    ska inte dom ha dött ut nu, typ ?

Min nya hår färg ;




Min gamla ;


blev det snyggare?

Kraam Sara♥

Kommentarer
Postat av: olivia

jättesöt gumman <3

2010-10-27 @ 00:30:15
URL: http://nuffblondi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0