Prickigkorv o Morot!

Nu sitter jag med bror i köket o väntar på att ngt grejs ska ladda ner x'D
HAhaha  Prickig korv och Morot åkte buss idag ;)  o Prickig korv har jätte bra minne!!
Snart ska jag dra till banken sedan blir det upp till stallet o rida =D  80 tals sminkning är jätte svårt att få bort!

Nu ska jag äta upp mina rostade mackor med marmelad o ost på o sedan blir det muffins (=
Jonnas fina hår (hade i löshåret) =D o henne har jag gjort en go macka till !! sådan snäll syster jag är !
Kraam Sara

Kommentarer
Postat av: thille

hahahah jag pissar på mej morot o prickig korv xD mitt minne när de gäller killar o du vet vad då funkar minnet :D men annasa är de off xD <3

2010-10-21 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0