IDOL!!

Kollar på IDOL nu x'D    Så jävla rätt att ELIN gick vidare =D
Var i stallet o red ut med rebecca det var trevligt men hennes ponny var lite pigg :P  Red sedan ut på Malaika själv och hoppade lite mkt skoj o pigg var hon också x'D
Ska försöka göra tidsepokerna i reklamerna tror ni att det kmr att funka ?  :P  ska iallafall göra klart 20 talet idag ;)
Vad jag har ätit idag ;
* Frukost(äggröra o macka)
* Chokladboll
* Lite mörkchoklad (som man blir kåt av haha)
* Efter jag slutat så åt jag en hamburgare på donkan med Mathilda
* Efter jag red ut så åt jag pytte lite av färdigmaten den var inte så god.
* Geisha nu innan maten köpte 10 små.
* Om en stund Tacos.
* Sedan blir det nog lite godis :P
Men det är ju faktiskt Fredag ='D
Sis har redan börjat planera nästa vecka så gullig äre hon ♥
Försökte lägga in en bild men funkade inte... datorn suger !!!!!! just nu
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0