Donkan ;)

Blev bara ett inlägg igår för datan togs ifrån mig hela eftermiddan !! :@   o sen funkade det inte hemma -_-
Men gårdagen var trevlig, var på ungdoms mottagningen med esther o mathilda ♥   sen kollade jag o esther upp nagelsalonger ska ringa o se vilket som är billigast x'D
Sedan på kvällen var jag med Mila =)  vi var ute o gick o jag åt choklad då med hihihi nyttig jag är ;)
Gina har rea typ så det blir att shoppa fick ju bankkortet igår !=D   nu sitter jag på donkan, snart börjar stylist lektionen asså vet inte vad vi ska göra, men hoppas att ngn kan platta mitt hår, hann inte sätta i löshåret i morse elr sminka mig ngt typ... o inte packa ordentligt för jag försov mig + att sis stressade på mig azz mycket!!
Ska sola idag elr imonn :D  azz bra 30 spänn för 20 min :P
Nu ska jag dra till lektionen x'D
Mitt rum bäddar faktiskt varje dag ;= o håller det städat x'D  duktig jag är!
Kraam Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint rummet ser ut :D

2010-10-26 @ 18:16:44
URL: http://nuffblondi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint rummet ser ut :D

2010-10-26 @ 18:17:08
URL: http://nuffblondi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0