Dagen <3

Först skolan dåe o ha jympa !!!   jag var duktig o kom i tid men glömde skorna ;P  Men vilken TRÄNINGSVERK jag har!! jag är mathildas banan skottkärra x'D     hahhah  hade världens jobbigaste jympa lektion;
*Hoppade som en groda utan armar !  jympaläraren sa att grodorna skulle bli förolämpade om dem såg våra hopp
*Springa fram å tillbaka
*Vara skottkärra
*stolen i 1 min
*Situps
*Armhävningar
*Utsteg
Fatta vilken träningverk jag har i rumpan o benen!!!! 
hade Y-ämne hela dagen ska fortsätta o göra klart 2 tidsepoker nästan klar med 20 talet =D  bara 7 st kvar....
Har mkt som måste göras denna veckan:
* Läsa halva engelska boken typ 100 sidor
* Göra klart 5 tidsepoker
* Öva till samhällsprovet
* Städa
* Göra mamma glad
* Vara med kompisar
* Fixa LEGITIMATION måste kunna shoppa nästa vecka!!
Mkt att göra på en vecka men får ju inte ha så stort social liv så jag ska bli en liten pluggis :P  är ju faktiskt med i elevrådet x'D  Mathilda får lära mig lite mer om A,O,R,P :P hahaha jag börjar bli allmänbildad med vit sås o salt (=
Mathilda var med i stallet o red idag !! var en mkt duktig tjej för att aldrig ridit innan x'D ♥  Donkan är bäst speciellt sugrören ;P;P;P;P
nää nu ska jag gå o äta kall lasange mums !  efter att ätit hamburgare o glass på donkan heheh  sedan blire plugg o Desperate Housewife !! =D   ESTHER DU ÄR SAKNAD !!  ♥ ♥

Kraam Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihii awii fan vilken bääst dag :D <333 de va as ql o rida o ord ska du allt få lära dej massor av ;D små snuskisar vi är :D:D:D men de ä bra (: uscha dumma läxor o skit :S blööh de ä tråk xD aja ska försöka så gott jag kan när jag hinner ;) <3

2010-10-05 @ 20:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0