Big bang

Kollar på Big Bang och spelar RixDax måste öva till provet imonn ;)  om jag kan gå

Kände mig risig i magen så det blev att mamma skjutsade hem mig, så snäll hon är♥  Nu har jag tagit en varm lång dusch o sitter i mjukis kläder Jätte skönt! Så får se om jag kan gå till skolan imonn men hoppas det!  Ska shoppa med Jonna o Kanske Daniela o Mathilda  efter skolan imonn!!!  x'D
Har haft azz mycket otur idag !  Solade efter skolan (fick sluta tidigare, kollade på en film Coco Chanel bättre än vad jag trodde x'D ) Det funkade typ inte o sen gjorde det de.. konstigt o sen tog jag 2 an till stallet & den ändrades så den blev 11 jätte bra slipper gå så långt, men självklart så visste inte jag att den blev 11:an så jag hoppade av o sedan fick jag hoppa på igen... Pinsamt o sedan funkade inte min stopp knapp så jag fick hoppa av en hållplats senare och trillade nästan då också -_-   Sedan så började det regna när jag gick till stallet o det tog mig 10 min att få upp grinden till hagen!!!!
Så jag sitter här och tycker lite synd om mig själv ;)



En random bild ;)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0