Vetlanda

Hemma från tävlingen i Vetlanda!!  är sjukt trött nu och så ska man ha matte prov imonn + en jävla massa lektioner -.-  men man överlever la det också elr? ;)

Helgen har varit sjukt rolig med alla människor o fan va jag tycker om Grankärr nu o GRATTIS till dem de vann Div 2  x'D   ville att de skulle vinna om inte vi hade chansen hihi vi fick 1 poäng o hamnade sist menmen nya tag nu ! träna som fan !!  o nästa termin blir det kanske Div 1  om man orkar....
Helgen = Rolig, Blod, Svett och Tårar! ;)
Nu ska jag kolla på GG om det funkar o sedan blir det plugg... sen sova ;)  o duscha om jag inte gör det imonn på morgonen istället x'D

Min o Sis pack lista;
  • Underkläder
  • Vanliga kläder (tog dem jag hade till skolan)
  • Strumpor
  • Parfym
  • Smink!
  • Plattång
  • Hårborste
  • Kortspel o Så ska det låta  (jag var med i de vinnande lagen båda gångerna!) fast jag tror grankärr ryttarna som sov i samma hus som oss ;)
  • Sov kläder
  • Jacka
  • Mössa, Vantar o Halsduk
Så härlig;
2 grankärrs ryttare som satt på läktaren när jag skulle rida.
Edvin (som han heter); Var det hon som fnissade så mkt igår?
Emelie; hm...
Mamma; Aaa det är det.
Edvin; Trodde det...
HAhaha jaa de hörde nog mig o jonna lite.. ♥
Nu är Olivia hemma igen har saknat dig gumman! :D

Kmr bilder imonn om jag hittar överladdnings sladden.... ;)

Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0