Snow ;D

Nu sitter jag hemma i det torra huset x'D
Har ju haft Jensträning idag ;D   gick azz bra för mig *stolt*  Pollen hoppade jätte bra o Allt funkade verkligen, men det blidde lite pinsamt jag var först o inte helt koncentrerad.....   så jag var nära på att trilla av en gång o sen i slutet skulle vi visst inte hoppa hela banan med hehe det hängde inte jag med på ;)   menmen fick hoppa ett extra hinder o att alla skrattade åt mig det överlever jag x'D
Blev Donkan idag med Mathilda igen.. så nyttiga är vi ;)  hihihi
O Esther sminkade mig jätte fin idag med Grön ögonskugga =D
JAG ÄR SÅ HET, SÅ HET  KAN INGEN SVALKA MEJ? ALDRIG ATT JAG KLARAR DET HÄR ;)
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0