Moving on I´m gonna get stronger now

Sitter o skriver om typ Discover Sweden azz roligt faktiskt x'D elr bättre än att lära sig en massa verb o sånt
Nu har jag data kunskap hihi nästa vecka prov får hoppas på att man klarar det då ;)
Sen ikväll blir det Fidde träning får hoppas att det går bättre än tävlingen i helgen... o att jag får en annan uppfattning av honom får se helt enkel :P fast jag har redan träningsverk kan inte ens skratta utan att få ont i magen!! panik! måste få bättre muskler nu va !  så denna veckan blir en träningsvecka hehehe


Bild från gårdagen:
så blev mitt smink!


Bilder från dagen;
Mitt hår idag! hiss elr diss?
Engelska lektionen så sööta vi är ♥
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0