Tummelummp

Sitter i soffan o kollar på Idol nu x'D   har packat allt i stallet o putsat så nu ska vi fane me vinna stilbedömningen!! :D
Nu har jag ätit pizza o tjockat mej :P hehee nästa vecka får bli nyttig ist ;)
Gjorde Samhälls provet gick sådär om jag inte får G på detta nu så kan jag erkänna att jag är korkad!! För jag använde fusklapp hihihi (a)  men tror inte att löshåret funkar så skippar det på måndag.....
Nu blir det;
  • Dusch
  • Packning
  • Städa
Så får vi se om vi kan hålla det vi tummade på ;) ♥
Mössan som köptes igår :)
Dagens outfit, den nya tröjan o thightsen o sen rosa tröja över. blir det som hänger ,ed till Vetlanda tror jag, har beslut ångets!
Sminkningen o håret blev lite slarvigt.. + de nya svarta örhängena!!  har dem i ljus rosa o vit också x'D
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0