Today

Hihi har precis ätit x'D  Bacon♥   Nu är allt bestämt till projekt arbetet, jag ska ta med knästrumpor, spade o Tingeling x'D     tänk ska ha en spade på bussen!! hihi (y)
Hahah tänkte typ hela dagen att det är torsta x'D  fast det är det inte... -.-   fast är lite nervös inför fredag menmen det kmr la gå bra annars kmr jag inte träffa den ngn mer gång elr så får jag en vän ;D
men det funkar typ inte att använda blåtanden till att skicka över bilder till datan... "/
Men nu ska jag plugga tror jag hehe  sen öva på att locka håret som Alice i underlandet har x'D   sedan blir det stallet ;)
Gick inte att göra en snöbolls lykta, för det är inte kramsnö!!! :@   hade med mig allting.... aja en annan dag får det bli :D
sööta Qajsa som ska bli frisk snart x'D  blir att leda den pigga hästen idag o hoppas att hon inte försöker äta upp någons mat hihih (a) ♥
Kraam Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0