Svinrygg

Nu har man gjort sin första svinrygg!  inte jätte snygg men den blev helt OK får hoppas att man inte får IG på den bara x'D
Hade typ bara en timme på mig i morse fast jag hann hade lagt fram kläderna dagen innan kanske ska börja med det varje dag? Fast jag kom ändå inte i tid...  bara för att bussen var 6 min sen! -.-  men det gjorde inte så mkt jobbade in det men att inte ta lika lång rast ;)
Men måste bara säga Love the väder =)   så härligt och idag blir det mera plugg och imonn jul pynta :D och försöka övertala jonna att gå till skolan ist för mig ;)
HAha azz roligt vårt bord flyttar typ runt av sig själv! ;P
Mathilda- Sara när bytte vi plats?
Jag- Ehh det gjorde vi inte det är bordet som flyttar sig ;P;P;P
Blev precis filmad också och jag typ började azz garva, pinsamt..
Facelook, sminkade mig typ ingenting ;)
Dagens kläder + ett par ljus svarta byxor x'D
Kraam Sara

Kommentarer
Postat av: Olivia

6 minuter är ingenting mot var mina bussar! mina bussar kommer försent mellan 30-40 minuter varje dag här i kaxholmen :P

2010-11-25 @ 17:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0